از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Gdaal Called Yadam Toro Faramosh On MyMusicPersia

دانلود آهنگ جدید جیدال به نام یادم تورو فراموش

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید جیدال به نام یادم تورو فراموش

متن آهنگ جیدال به نام یادم تورو فراموش

بهم میگفتی آسمون مال تو گفتم اگه ماه من باشی تو
بهم گفتی راه من راه تو گفتم اگه همراهم باشی تو
میبینم اون لحظه رو تو خواب
دارم تورو در آغوش بگو میاری اون لحظه رو به یاد
آخر کردی فراموشم بازم منم تنها تو شب
گیر دیروزم فردا دورم توی شب تنها نورم یادته چون من یادمه هنوز
یه جورایی غریبم با همه هنوز
بعد تو قلب من آهنه یادت بودمو یادم نبودی
هرچی خواستم عوض شی باز همونی
زندگی میچرخه عین
قهرامنم که ماله
قصه رو خوندم من تهش عوض بود عشق
حسم بهش رنگش بنفش بازم دلم تنها موند
بودم یاد تو ولی یادم تورو فراموش
یادم تو رو فراموش
شب میشد روز اما تو یادمه خوب حرفاتو
یادمه چشام میرفت چطور روحم با تو
حالا نیستش روحم با تو
بگو من دورم یا تو چه فرقی داره اصلا گاهی خونم یا تو
دیگه فقط منو توی خواب داره دیگه نمیخام توی استینم مار اره
زندگی یه جنگه یا ی بازیه
من عاشق اصلمو هرچی پایداره
قصه رو خونم من تهش
حوس بود عشق
ولی یادش رفت همش بازم دلم تنها موند
بودم یاد تو ولی یادم تو را فراموش