دانلود تمامی آهنگهای جعفر

دانلود رایگان تمامی آهنگهای جعفر با لینک مستقیم

دانلود فول آلبوم جعفر

Download All Music Jafar

دانلود تمامی آهنگهای جعفر

برای دانلود فول آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید.


دانلود تمامی آهنگهای جعفر

دانلود تمامی تک آهنگ های جعفر

دانلود آلبوم با کیفیت ۳۲۰ ( یکجا )


لیست ترک های فول آلبوم (۷۶ تا) :

بزار تو حاله خودم باشم – جعفر در لاس و گاس – پسر بد – شب تو جایی – ضدعفونی – جعفر در فلوریدا – قرار – گودبای پارتیه جعفره – گل های غربت (نا رفیق) – پرس بزن – کنکور – جعفر و پویا بیاتی(این واسه خود جعفر نیست) – سربازی – بهمن گیر – خدای رپ – جام جهانی – هشت دقیقه – از چی بگم – مکتب رپ – مخترع نمونه – مهمونی جعفر ورژن اصلی (همون ورژن ۱) – ضد جاستین بیبر – دختر سیبیلو – بکس جعفر – ۰۲۱ جعفر – قهر – پرس بزن (ریمیکس) – پارتی ساحلی – تبریز نون بربری – یکشنبه شب – کلنگ – فرشته های کوچک – مهمونی جعفر ورژن۲ – زرافه – ج – تبریز نون بربری -نمکی – مدرسه نمیرم -قبرستون شیر شاه -کوچیک -گلبم -آشتی -تو تو جیب من نیستی -مگس -چوپان -عزیز من – پارتی ایشک -۸۵ – قیدار مد زرزن – رفتگر ممد زرزن – بگو چرا خیلی خری – یه نون بده – چرا چرا ۲ – مأمورلار – صبح ظهر عصر – دمش سرد – پشمک – ویتامین چهل (۴۰) – بابا تو – جعفر به نام به من میچسبی – واقعیت ما (با اشکان اس) – دماغو داری – سالی پارک – گریه وانه – کجایی – جعفر باید برقصه – ساغیا – Hot Kabab – خُلِ من – تو داری به چی فکر میکنی– کچل – کوه زجر – من هنوز حمومم – گود بای پارتی – جعفر بکس – شبا تو جایی

عکس های جدید جعفر + بیوگرافی

دانلود تمامی آهنگهای جعفر دانلود تمامی آهنگهای جعفر