دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان به نام عشق مهربون از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Iman SiahPooshan Called Eshghe Mehraboon On MyMusicPersia

ترانه : صادق ذبیحی | آهنگ و تنظیم : امید شاکر

دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان به نام عشق مهربون

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان به نام عشق مهربون

متن آهنگ ایمان سیاهپوشان به نام عشق مهربون

من با چشمای بسته با لب های خسته میگم با من بمون
تو بگو میمونی باهام نزار منو تنها تو ای عشق مهربون
چشماتو میبینم واسه تو میمیرم
دستای گرمت رو توی دستام میگیرم عاشقت میمونم
واست میخونم بی تو نمیتونم اینو نمیدونم
تو اگه با من باشی عشق من شی دنیا رو به پات میریزم
با تو من تا رو ابرا میرم بالا پردیس موزیک من با چشمای بسته
با لبهای بسته میگم با من بمون تو نزاری تنهام تو ای عشق مهربون
چشماتو میبینم واسه تو میمیرم دستای گرم رو توی دستام میگیرم
عاشقت میمونم واسه تو میخونم بی تو نمیتونم اینو خوب میدونم
تو اگه با من باشی عشق من شی دنیارو به پات میریزم با تو من میرم بالا روی ابرا