دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام بت فکر میکنم از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Amir Masoud Called Bet Fekr Mikonam On MyMusicPersia

تنظیم کننده : امیر مسعود | میکس و مستر : رضا پور رضوی

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام بت فکر میکنم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام بت فکر میکنم

متن آهنگ امیر مسعود به نام بت فکر میکنم

وقتی تو نیستی تو دنیام یه چیزی کمه
زیر نم نم بارونا دیگه راه رفتن بسمه
یه خونه و من و یه قاب
یه دنیا فکر به جای خواب
دوباره شب دوباره اضطراب
منه لعنتی هنوزم بت فکر می کنم
بت فکر می کنم حتی تو خواب
بت فکر می کنم بعد این همه سال
بت فکر می کنم خیلی زیاد
بت فکر می کنم همه چی یادم میاد
سرگرم فکرت میشم ساعت ها
وقتی که اسم تو میاد حتی
می سوزه قلبم از یادگاریت
متنفرم از جای خالیت
عکست بغلمه گریه می کنم
حتی تو اشکامو حس می کنم
کجایی که ببنی مثل موهات
زیاد شده بودم هنوزم بهت فکر می کنم
بت فکر می کنم حتی تو خواب
بت فکر می کنم بعد این همه سال
بت فکر می کنم خیلی زیاد
بت فکر می کنم همه چی یادم میاد

ادامه مطلب...