دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Ehsan Khajeh Amiri Called 30 Salegi On MyMusicPersia

ترانه سرا : روزبه بمانی | آهنگساز : علیرضا افکاری | تنظیم کننده : هومن نامداری | مسترینگ : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام سی سالگی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام سی سالگی

متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام سی سالگی

چه چیزی تو عمق چشاته که من یک نگاهتو به یه دنیا نمیدم
که بعد از تماشای چشمای تو از زمینو زمان عاشقانه بریدم
تو با کل رویای من اومدی تا تو سی سالگی باورم زیرو رو شه
که زیباترین خط شعرای من از تماشای چشم تو هرشب شروع شه
اومدی تا بره فصل دیوونگی شدی آرامش کل این زندگی
با تو هر ثانیه عاشقانس برام آرزوهامو از کی بجز تو بخام
دلم از تماشای چشمای تو یه حسی مثل پر گرفتن گرفت
چشای تو تا پیش چشم منه مگه میشه این حالو از من گرفتن
تمام وجودمو هر ثانیه تو دریای فکر تو حل میکنم نگاه
کن واسه اینکه تو با منی چجوری خدا رو بغل میکنم
اومدی تا بره فصل دیوونگی شدی آرامش
کل این زندگی با تو هر ثانیه عاشقانس برام
بخواب آروم عزیزم من بخواب آروم شبت روشن
تو رو دارم تو تنهاییم بخواب آروم بابایی