دانلود آهنگ جدید قیصر به نام ویلو ویلاله از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Gheysar Called Veylo Veylale On MyMusicPersia

دانلود آهنگ جدید قیصر به نام ویلو ویلاله

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید قیصر به نام ویلو ویلاله

متن آهنگ قیصر به نام ویلو ویلاله

تو آسمونم عشق تو ماهه عمر عشقمون نگو کوتاهه
همه روزای خوب با تو تو راهه من عاشقت شدم نگو اشتباه تو آسمونم عشق تو ماهه
عمر عشقون نگو کوتاهه همه روزای خوب با تو تو راهه
ویلو ویلاله تنهایی دیگه بسمه این دفعه اولمه بگین اونم عاشقمه
وقتی تو نیستی دلم آشوبه دلم خونه از این خونهه به اون خونه دلم نمیدونه کجایی شده هوایی داره میسوزه دلم
عاشق عاشق شدنم با تو اما تو وا نمیکنی اخماتو دلم میخاد باشم با تو شدم عاشق چشماتو
عشق تو توی قلبمه تنهایی دیگه بسمه ویلو ویلاله این دفه اولمه
بگین اونم عاشقمه