از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Mehdi Yaghmaei Called Ghabol Mikonam On MyMusicPersia

ترانه و آهنگ : پیمان زارعی | تنظیم : آرش خادمی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام قبول میکنم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام قبول میکنم

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام قبول میکنم

قبول میکنم شرطت قبول
چیزی نمیگم چیزی نمیخوام فقط نرو
قبول میکنم هرچی بگی
یادم نرفته نمیشه خط زد خاطره رو
چه دیر فهمیدی من عاشقتم
چه زود زیر اون قول و قرارا زدی
شاید هنوزم تو قلبت عشق منه
نمیزارم تو این حسو از دست بدی
بی تو تمومه زندگیم پر میشه از آشفتگی نرو
یه بار به من فرصت بده قبوله هرچی تو بگی نرو
قبوله هرچی تو بگی نروو
وقتی نیستی پیشم از زندگی بیزار
تو که میدونی چجوری تورو دوست دارم نرو
برای داشتنت هرچی بخوای من میدم
کاش دلیل این همه سردی رو میفهمیدم نرووو
نروووووو
بی تو تمومه زندگیم پر میشه از آشفتگی نرو
یه بار به من فرصت بده قبوله هرچی تو بگی نرو
قبوله هرچی تو بگی نروو
قبوله هرچی تو بگی نروو

دانلود آهنگ جدید مهدی و صادق یغمایی قبول میکنم