دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام مجنونم کن

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music AmirAli Called Majnoonam kon On MyMusicPersia

ترانه سرا و آهنگ : امیر علی | تنظیم : مجید الماسی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام مجنونم کن

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام مجنونم کن

متن آهنگ امیرعلی به نام مجنونم کن

دیوونه بازیات کار دیتم داد این بار
حرفامو باور کن باور کن بی اصرار
دنیامو میگیری وقتی از من دوری
فکرشم نمیکردم بشم اینجوری
باور کن میترسم از دوری
آرومم کن با یه بوسه ی گرم بدون بهونه
مجنونم کن تو که میدونی عاشقم عاشق من باش
مدیونم کن آره دیوونم کن آره مجنونم کن
آرومم کن نمیدونی چه حس قشنگیه وقتی دوست دارم
واسه گفتن جمله ی دوست دارم رو تکرارم
آخه دوست دارم آره دوست دارم
روزای من حالا غرق احساسه
قلبمو میشناسی خیلی حساسه
اونی که تا دیروز بیخیال بود
حالا پای تو گیره خوب یه نگا بکن از غم دوریت داره میمیره
باور کن باور کن داره میمیره
آرومم کن با یه بوسه ی گرم بدون بهونه
مجنونم کن تو که میدونی عاشقم عاشق من باش
مدیونم کن آره دیوونم کن آره مجنونم کن
آرومم کن نمیدونی چه حس قشنگیه وقتی دوست دارم
واسه گفتن جمله ی دوست دارم رو تکرارم
آخه دوست دارم آره دوست دارم