از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Erfan Shayger Called Khak On MyMusicPersia

دانلود آهنگ جدید عرفان شایگر به نام خاک

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید عرفان شایگر به نام خاک

متن آهنگ عرفان شایگر به نام خاک

بعد دو ســــــال فهمیدی که به هم نمیایم
تازه ترسیدی بهت وابسته بشم نترس
دندون خرابو میکنم چقدر واسه قرارامون جون کندم
میدونستم بازیگر خوبی بودی اما نگفتی
فروشـــــنده هم شده شدی
خوب فروختی
هم منو فروختی هم بدنــــــتو
چی شد نبینم ورم چشماتو
شما دو تا که با هم خیلـــــــی خوشبخت بودید
همش میگفتی با هم قسمتـــــــ بودیم
نیمه ی گمشدت بود مگه نه
میگفتی دعا کن خوشبخت شیم واسه من
من دعا کردم ازت گذشتم اما خدا نگذشت
خب چوبشو خوردی
شک نکن که وخیم تر میشه حال این روزات
راستی دلتـــــــ تنگ میشه واسه دیوونه بازیام
روزای قدیمم
باهم دیدمتون فک کردم توهم زدم
اول شبه ساعت مورد علاقت
دیگه نیستم مزاحم دور دوراتـــــ باشم
خوش باش عزیزم دلت بنده
واسش همش یه ساعته که دلت بنده
ثانیه هارو شمردم تا برگردی پیشم
لحظه به لحــــــظه داغون میشم
جلو دوستامم مردم
وقتی اسمتو من بردم
آرومه جونمی
همه وجودمی
مثله خون توی رگ های منی
دیگه نمیخوامت برو دلمو شکوندی
ثانیه هارو شمردم تا برگـــــــردی پیشم
لحظه به لحظه داغون میشم
جلو دوستامم مردم
وقتی اسمتو من بردم
آرومه جونمی
همه وجودمی
مثله خون توی رگ های منی
دیگه نمیخوامــــــــت برو دلمو شکوندی
موزیکُ تکست دات آی آر
راستی اونم واست حلقتو خرید
بگه بنداز دستت بفهمم مال منی
یه حلقه تو دست تو یکــــــی تو چشم من
چشاتو یه شبه رو خاطراتم نبند
اینا تنها چیزیه که واست از من مونده
من تنها کسیم که واست از غم خونده
اصلا دروغ گفتم شهریوری نیستم
یه اسفندیه تقصم که گریه نمیکـــــــنم
بهت نگفتم که ازم زده نشی