دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام اعتراف از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Morteza Ashrafi Called Eteraf On MyMusicPersia

ترانه و آهنگ : سروش موسوی | تنظیم : میلاد بهشتی

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام اعتراف

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام اعتراف

متن آهنگ مرتضی اشرفی به نام اعتراف

تو کی هستی که برام آروم نداره
به تو فکر می کنمو
تورو تو رویام می برم
تو کی هستی که پیشت
فردامو تضمین می کنه
با تو خوب حرف می زدنو
تو آینه تمیریم می کنم
هر کی هستی فقط بمون فقط بمون
هر کی هستی باش
من دوست دارم بدون
هر کی هستی باش
فقط همینجوری بخند
هر کی هستی باش
فقط چشاتو روم نبند
می خوام یه اعتراف کنم
با اینکه سخته گفتنش
اما اصلا کنار تو آدم نمیگیره دلش
زندگی با تو واسه من
هر ثانیه اش یه تجربه است
چه خوبه تو لحظه هام
تو باشی و همینو بس
هر کی هستی فقط بمون فقط بمون
هر کی هستی باش
من دوست دارم بدون
هر کی هستی باش
فقط همینجوری بخند
هر کی هستی باش
فقط چشاتو روم نبند