دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام وابستتم از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Amir Farjam Called Vabastatam On MyMusicPersia

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام وابستتم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام وابستتم

متن آهنگ امیر فرجام به نام وابستتم

خوشبختی اینه که کنارمی ….
خوشبختی اینه که کنارمی ….
خوشبختی اینه که کنارمی که دستات توی دستامه
یه جور خاص دوستت دارم عشق تو اونی که می خوامه
وقتی که از من دوری حس دستاتو کم دارم
باور کن حدی می خوامت محاله چشم از تو بردارم
تو عشقمی تویی جوونم بدون تو نمی تونم
یه احساسی به من دادی کنار تو چه آرومم
فقط با تو خوشبختم میدونی چقدره وابستتم
فقط می خوام تو پیشم بمونی عشق من عاشقتم
فقط با تو خوشبختم میدونی چقدره وابستتم
فقط می خوام تو پیشم بمونی عشق من عاشقتم
از وقتی دیدمت دنیام یه جور دیگه س
مثل تو دنیا واسه من کی هست
من همه لحظه هامو با تو می خوام
نباشی تو دنیا دنیا رو نمی خوام
فقط با تو خوشبختم میدونی چقدره وابستتم
فقط می خوام تو پیشم بمونی عشق من عاشقتم
فقط با تو خوشبختم میدونی چقدره وابستتم
فقط می خوام تو پیشم بمونی عشق من عاشقتم